Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

«ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΦΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ»

15Δεν γνωρίζουμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, όμως γνωρίζουμε ποιος κρατάει το μέλλον!

“Πλησίασα τον άνθρωπο στην πύλη του χρόνου και του είπα: “Δώσε μου ένα φως για να βλέπω στο δρόμο μου”.

Αυτός όμως μου είπε: “Βάλε το χέρι σου μέσ’ την παλάμη του Θεού, και Αυτός θα γίνει για σένα κάτι περισσότερο
 από φως και καλύτερος από ένα γνωστό μονοπάτι!”

Αυτά που πρέπει να γνωρίζουμε μας τα λέει, και μερικές φορές αυτά που θέλουμε να γνωρίσουμε μας τα λέει... όμως τον περισσότερο καιρό Αυτός ρίχνει ένα πέπλο πάνω στο μέλλον έτσι ώστε να είναι γνωστό μόνο σε Αυτόν.

-Και αυτό μας βοηθάει πράγματι να παραμείνουμε κοντά στον Κύριο!

Αυτός υποσχέθηκε να μη μας αφήσει ποτέ ούτε και να μας εγκαταλείψει ποτέ, επειδή, «Ιδού,» λέει, «Εγώ είμαι μεθ’ υμών, πάσας τας ημέρας, έως της συντελείας του αιώνος!» (Ματθ. 28:20)

Και μας έδωσε τον πυρσό του Λόγου Του να μας δείχνει που πηγαίνει το μονοπάτι μας. Μπορούμε πάντα να ρίχνουμε το Φως του Λόγου του Θεού στο δρόμο μας μπροστά επειδή η Γραφή λέει, «Λύχνος εις τους πόδας μου είναι ο Λόγος Σου, και φως εις τας τρίβους μου.» (Ψαλ. 119:115)

“Πολλά πράγματα για το αύριο, δε νομίζω να τα καταλαβαίνω καλά, όμως ξέρω Ποιος βαστά το αύριο, Και ξέρω Ποιος το χέρι μου κρατά!

Έτσι αν με ήρεμη και απαλή φωνή, Αυτός μου πει για που να πάω, μεε το χέρι μου από Αυτόν θα κρατηθώ, και θα του πω, Θεέ μου μαζί Σου προχωράω!”