Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Η ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠ 666 ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!

1
Διαφημίζεται στην Ελλάδα ως κάτι πολύ καλό το τσιπάκι RFID 666 των αντίχριστων στο χέρι σε σχολικό βιβλίο Αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ :
"Μετα το σχολείο την Πέμπτη, εφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ενα μικρόσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτα που μπορεί να κάνει.
Εκτός απο το οτι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να εχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, οσο η Μαμα και ο Μπαμπάς καταθέτουν στην τσέπη μου χρηματα κάθε εβδομάδα".

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ UNICEF ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ 150 ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ.